Nuffnang

Wednesday, September 5, 2012

Isu Tauliah : Pemimpin PR Sampaikan Tazkirah Perlu ada Tauliah !!! Pemimpin UMNO dalam gambar ni macam mana.. ada tauliah ke?


Anwar Ibrahim Semasa Memberi Tazkirah



‎[admin] Alhamdulillah, Datuk Seri Najib Razak menyampaikan kuliah di Masjid Hutan Chengal, Pasir Mas bulan Mac yang lepas tanpa sebarang gangguan. Tidaklah diketahui samada beliau mempunyai tauliah atau tidak.



Pak Rais pun pandai tazkirah juga ya..bila dapat tauliah?

Rais Yatim, Ketua UMNO Bhg Jelebu sedang berucap dalam Masjid Amar Penghulu, Jeleb. duduk bersila dari kiri ke kanan ialah: YBhg Datuk Haji Jalaluddin Haji Alias, Timbalan Ketua UMNO Bhg Jelebu; Tuan Stapa (Ketua Polis Daerah Jelebu); Tuan Imam Masjid Amar Penghulu: Tuan Habibbullah (Pegawai JASA Daerah Jelebu / Ketua Penerangan UMNO Bhg Jelebu); dan Tuan Abd Hamid Othman (Pengarah JASA NS / Setiausaha UMNO Bhg Jelebu)




Wow,masyaALLAH..dato KJ pun pandai tazkirah juga..
Khairy di Taman Rembau Utama, sedang menyampaikan apa tu,? mungkin anak muda ini juga berkemapuan menyampaikan tazkirah kerana mungkin belajar di universiti Al-Azhar dalam pengajian hadis.

4 comments:

Penulis Rindu said...

hidup didunia ni kena adil..

RojakPasembor said...

Malaysia ni pusaka turun temurun depa punya. Tapi tak lama lagi..

Din Mun said...

Tak kisahlah siapa yang nak tazkirah, kalau betul tazkirahnya dapat pahala siapa tak nak. Tapi kena berlaku adillah bila kAu buat boleh orang lain yang tak sehaluan dengan kau tak boleh. Apa barang?.

Anak Perelih said...

tapi bila ada org nak tukar bendera malaysia dengan bendera yang nak sama dengan bendera parti mereka... mereka marah... Lawak UMporNO.....!!!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung