Nuffnang

Thursday, April 17, 2014

KJ Tibai Zulkifli Nordin Kerana Cuba Mempolitikkan Kematian Karpal, KJ Bidas Naib Presiden Perkasa

KUALA LUMPUR: “ Shut up (Diam). Really Shut up (Benar Diam),” bidas Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin kepada Naib Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Zulkifli Noordin.
Khairy dalam satu komen di akaun Twitter milik Zulkifli,@zulkiflinoordin dilihat mengecam tindakan yang dilakukan oleh naib presiden Perkasa itu
Zulkifli dalam kenyataannya di Twitter telah memuat naik satu status yang dilihat tidak menghormati dan cuba mempolitikkan isu hudud dengan pemergian Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh.
Bekas Ahli Parlimen, Kulim-Bandar Baharu, Kedah itu berkata, “dalam keadaan kemelut kerajaan PAS Kelantan mahu melaksanakan hudud dengan bantuan UMNO, Allah telah mematikan Karpal yang menjadi penentang utama perlaksanaannya!”
Pic: Twitter

6 comments:

Anonymous said...

walaupun musuh kita ..jangan kita berkata sebegitu

Anonymous said...

Dia kata dia org lebai tapi mulut bau bangkai. Otak kaldai

Anonymous said...

Salahuddin Al Ayubbi pun dpt mnawan King Richard the Lion Heart pun d layan dgn baik...ambil contoh pmimpin Islam d zaman dulu....siapa la kamu dsisi perjuangan Islam..

semangat-melayu. said...

jom pakat ramai2 ahli paas sesat semua ke rumah kapal singh.. perghormatan terakhir... ke?? buat tahlil...

Anonymous said...

Sesungguhnya telah lalu di hadapan Nabi s.a.w satu jenazah, lalu baginda bangun (untuk menghormati). Lalu diberitahu kepada baginda: “Itu jenazah seorang yahudi”. Baginda bersabda: “Tidakkah ia juga jiwa (insan)?” (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

Kita bawa imej Islam, hormati dia sebagaimana manusia lain. Takziah buat keluarga beliau.

Anonymous said...

Zul tu tarikh lahir tu tau tarikh mati tau ke pakai otak kalau ckp. Nabi Muhd pun beri simpati Yahudi yg meninggal. Dia ikut Nabi mana. Otak kat lutut

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung